معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور حداکثری جوانان مخصوصاً رأی اولی‌ها در جامعه نویدبخش اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام حسن پرورش در همایش بزرگ رأی اولی‌ها ویژه فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی ارتش که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای انقلاب اسلامی در این منطقه برگزار شد اظهار کرد: جوانان به لحاظ اهمیت و نقشی که در آینده کشور ایفا می‌کنند، مستلزم توجه هستند و لذا ضرورت دارد مسئولین در هر مقام و جایگاهی برای بهبود این حوزه نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.

 وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم دوره نوجوانی و جوانی پذیرش مسئولیت است، افزود: مشارکت در انتخابات منجر به تقویت مسئولیت‌پذیری نوجوانان و جوانان در آینده خواهد شد.

 پرورش با تأکید بر حضور حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات آتی، عنوان کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش رو که دشمن با هر وسیله‌ای سعی در ایجاد ناامیدی آنان دارد، برگ برنده‌ای برای کشور است و موجب ناکامی دشمنان می‌شود.

 معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان به دنبال کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اسفند هستند که البته بار دیگر، با حضور باشکوه مردم، دشمنان ناکام و ناامید خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار